wodoodporna, lekka, samoklejąca pianka kauczukowa do wyciszania i termicznej izolacji wnętrza samochodu - grubość 6mm, 100x100cm, 1m2
FLEX 6
Samoprzylepna, lekka mata termo-akustyczna na bazie spienionej gumy kauczukowej z kombinacją zamkniętych komórek o różnej wielkości. Taka konstrukcja zapewnia wysoki i stały poziom tłumienia oraz pochłaniania dźwięku na całej powierzchni arkusza, dzięki czemu, tego rodzaju maty są jednymi z najbardziej wydajnych materiałów do termicznej i akustycznej izolacji wnętrza kabiny samochodu. Miękkie i elastyczne kauczukowe maty piankowe można bardzo łatwo montować na płaskiej lub łagodnie nieregularnej powierzchni (należy unikać mocnych wygięć, ostrych przetłoczeń i szorstkich powierzchni). Przeznaczone są głównie do stosowania wewnątrz pojazdów, jako izolatory termiczne zapobiegające nadmiernemu nagrzewaniu lub wychładzaniu się wnętrza pojazdu oraz jako skuteczne bariery akustyczne izolujące kabinę od zewnętrznych hałasów mechanicznych (hałas drogowy od kół, od silnika, itp.). Dzięki właściwościom olejo i wodoodpornym, pianki te mają szerokie zastosowanie i mogą być naklejane na większość elementów nadwozia, np. na podłodze, dachu, na nadkolach, wewnątrz komory klapy bagażnika oraz wewnątrz komór drzwiowych. Specyficzna struktura oraz odporność na wilgoć, sprawiają że doskonale spisują się pod wykładzinami samochodowymi jako skuteczny materiał blokujący przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny pojazdu. W celu uzyskania najlepszego efektu, zaleca się zastosowanie razem z samoprzylepnymi matami alu-butylowymi, służącymi do wytłumiania drgań i rezonansów podłoża (piankę termo-akustyczną należy aplikować na metalowe elementy nadwozia, które wcześniej zostały wytłumione alu-butylową matą antywibracyjną). Produkt nie jest zalecany do wyciszania boczków drzwiowych lub powierzchni podobnych plastikowych elementów tapicerki.
PODSTAWOWE PARAMETRY:
JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi: